Kanser Tanı ve Tedavisinde Odaklı Hizmetimiz ile Güvenilir Ellerdesiniz

Merkezimiz 14 yılı aşkın bir süredir kanser tanı ve tedavisinde; üst düzey teknoloji ve yetkin ekibi bir araya getirmekte, multidisipliner bakış açısı ile hastalarımıza çağdaş sağlık hizmetleri sunmaktadır.

Neolife’ın hasta odaklı yaklaşımı ve kalitesi Avrupa’da açtığımız
6 yeni merkezle yurtdışında da onkoloji konusunda güvenilen bir isim olmasını sağlamıştır.

Dünya Standartlarında Kişiye Özel ve Bütünsel Tedavi Anlayışı

Hayatlarında önemli bir evreden geçen hastalarımızın kendilerini kaotik ve soğuk hastane koridorlarında kayıp hissetmemeleri bizim en önemli hedeflerimizden biri. Uzun yıllardır bizlerle olan ekibimizin her bir üyesi bu hassas dönemde hastalarımıza anlayış ve özveri ile destek olmaktadır.

Neolife, bugün Avrupa’daki 6 merkezi ile uluslararası anlamda da referans bir onkoloji merkezi olarak kabul edilmektedir. Yurtdışı merkezlerimize ek olarak, Neolife İstanbul onkolojik tedavi hizmetlerindeki başarısı ile dünyanın dört bir yanından gelen hastaları da çekmektedir. Türkiye’de Joint Comission International (JCI) tarafından akredite edilen ilk tıp merkezi olan Neolife, ISO 9001-2015 sertifikasına sahiptir. 

Giderek büyüyen Neolife ailesi olarak başarının, hizmet kalitesinin ve elde edilen
hasta-hekim memnuniyetinin artırılarak sürdürülebilirliğini sağlanmasını hedefliyoruz.

Sizi tanı hizmetlerimiz, teknolojik altyapımız, tedavi seçenekleri, tıbbı ekibimiz
ile ilgili daha ayrıntılı bilgi edinmeye davet ediyoruz.

Misyonumuz

Neolife Banko

Başta onkolojik hastalıklar olmak üzere, tanı ve tedavide üst düzey teknoloji, yetkin ekip ve multi disipliner yaklaşım ilkesi ile hasta memnuniyeti odaklı sağlık hizmeti sunan kurum olmaktır.

Vizyonumuz

Neolife Vizyon Neolife Vision

Onkolojik uygulamalarda ulusal – uluslararası kalite standartlarında yurtiçi – yurtdışında birçok merkezle hizmet veren referans bir kurum olmaktır.

Neolife Kalite Politikamız

Sağlık Bakanlığı yönetmelikleri kapsamında, kuruluşun amaç ve bağlamına uygun onkolojik hizmetleri; müşteri memnuniyeti temel ilkesi ile ulusal ve uluslararası standartların tüm yükümlülüklerini yerine getirerek ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak şekilde sunmaktır.

ISO 9001-2015 Kalite Yönetim Sistemi kapsamında hedeflerinin belirlenmesinde risk ve fırsatları analiz eden, çevresel etkenleri, ülkenin sağlık politikalarını ve iş güvenliği esaslarını göz önünde tutarak stratejisini belirleyen bir kurum olmaktır.

Bununla birlikte kurum; Kalite Yönetim Sisteminin yaşatılması için gerekli çerçeveyi (imkanı) sağlar, tüm çalışanları sisteme dahil eder, sistemi etkin kullanır, sürekli iyileştirir, hasta haklarını korur, , liderlerinin de kalite yönetim sisteminin sürekli iyileşmesini taahhüt eder.